Nån som vill sälja en rygg till mig?

Jag har suttit större delen av dagen vid symaskinen, det gillar inte miin rygg! Det har den aldrig gjort och jag vet inte vad jag gör för fel!?! Det blir alltid så, speciellt den här tiden på året!!
Men nu är allt klart! Det är alltid lika skönt att få någonting slutfört och jag är väldigt nöjd!! Jag o R kommer vara så fina :) Färgvalet ska vi inte prata om, för det är inte jag som valt! Det var bara till att ta det som var ledigt.......jag visar bilder sen! Kan ju säga att färgerna (speciellt mina) inte passar in i temat, men det är samtidigt lite kul!
Imorgon hinner jag nog inte blogga för vi ska träffas redan vid 11 och köra ut "grejerna" (en aning hemlighetsfull igen) Och imorgon ska vi vinna!!! Det bara är så :)
Så nu ska jag återta ryggläge och kolla på psykofilmen "Saw 5"..... Ja, jag är en sån som gillar att titta på sånna filmer! Kan inte förstå varför för jag är ju absolut inte en sån människa! Däremot så vet jag att det "bara" är på film :)

Som dem säger: "Second place is the first looser"
Så......Wish me luck tomorrow!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja,jag ska hålla tummarna för att ni ska vinna!

2009-01-16 @ 22:41:22
Postat av: Linda

STORT GRATTIS TILL VINSTEN skit snyggt å läkert bygge. kram=)Klart bäst

2009-01-18 @ 00:09:06
URL: http://nickejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!