Nu är det bäst jag passar mig :)

Jag lovar att försöka sluta svära Monica :) Inte någon bra förebild jag heller :) (kolla in hennes komentar i förra inlägget)

Idag har det inte blivit så mycket gjort som jag hade velat.....
I morse körde jag älsklingen (ja, jag stannar) och styvfar till Alunda, för nu var det dags för brorsans svensexa! Mmhm! Det var det värsta jag sett!! Stackars karl!! Jag är inte riktigt säker på vad som skulle hända under dagen så jag berättar imorgon när jag blir uppdaterad.
Efter det så skulle det ju sys kläder.....men jag kände att jag inte riktigt var kapabel för det idag! Feber, hosta och snuvig (å ingen nässpray så långt ögat kan nå)
Så jag har legat o vilat hela eftermiddagen.....nu ska jag orka byta om (utan att frysa ihjäl) och åka till svärmormor och bli bjuden på hennes underbara mat!! Tacka vet jag husmanskost och mormödrar!! Dem kan dem!!

Hoppas ni får en lugn o skön lördag!!
Jag lär ju kliva upp mitt i natten och hämta dem där som jag körde iväg imorse......men inte gör det nåt! Bara jag har hjärtat på hemmaplan så är jag nöjd!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

DEt är superskönt!

Jo,ska kolla hur man mår nu när Robin ska steka hamburgare urk

Själv håller jag mig till köttsoppa!

2009-01-10 @ 21:11:26
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!