Nu vill jag ha sommar!!!

Inte nog med att jag nästan tappar händer o fötter pga den här förbannade kylan, så har vattnet frusit igen!!
När jag klev upp var det -16 grader ute och lika många plus inne!! Inte konstigt att man vill bo i lägenhet!!
Det var bara att elda, ska jag vara ärlig så struntade jag i vattnet eftersom jag o sonen ändå skulle iväg! Men nu är jag hemma o försöker få vattnet att tina.....och värma huset
Snälla mamma hade kastat i mer ved i pannan medan jag var borta så det har i alla fall stigit till 18 grader här inne....

Snart ska jag åka tillbaka till Österby för sonens farmor ville bjuda på mat idag...alltid lika uppskattat :)
Bortskämd kanske?



Kommentarer
Postat av: Annah med finaste pärlan Chloé <3

Hihi tack så mkt :)

2009-01-04 @ 19:40:15
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Karin

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!

Postat av: Anna

Jävlar -16 grader :O här är det "bara" -6 :P

Jag vill också ha sommar och sol nu!

2009-01-04 @ 20:21:04
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!