Panik!!!

Jag gjorde ett tappert försök att sluta röka idag......men nej!! Jag fixar det inte! Min stackars familj blir ju lidande av mitt humör, så det var bara att "börja" igen!

Annars är det väl bra på alla fronter! Igår så fick jag en väldigt positiv överraskning! Jag o R var ju ifrån varandra ett tag och jag sa ifrån att följa med till Thailand i mars under uppehållet. Sen hittade jag tillbaka och kände mig väldigt deppad över mitt beslut.... Men jag har ju världens bästa svärmor så hon fixade så jag kunde följa med! Så nu blir vår "lyx/kärleks-resa" av :) Det ska bli hur mysigt och kul som helst!!!

Nu ska jag bädda rent i sängen och fortsätta med min systuga.... För imorgon har jag ett kvällspass och då blir det ingenting gjort!



Kommentarer
Postat av: Syster

du är bortskämd!!!!!! Egentligen skulle du behöva stanna hemma! :) Är huvudet dumt ska kroppen få lida!

2009-01-14 @ 19:54:37
URL: http://mama2008.blogg.se/
Postat av: Anonym

Försök igen!! Tänk på dina unga lungor,förstör inte

dom!Jag slutade för 15 år sen,och nu tål jag knappast känna röklukt,så äckligt är det!!

2009-01-14 @ 21:19:45
Postat av: Lisa

Tänkte bara kommentera för att visa att jag ibland läser din blogg och naturligtvis tycker det är toppenkul att du och R hittat tillbaka till varandra! Hoppas ni vinner på lördag! Kram

2009-01-14 @ 21:36:40
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/
Postat av: Jenny J

tur att din svärmor är så otroligt snäll :)



Har du planer på att använda alternativ till rökningen,eller tänkte du sluta tvärt?

Pöss

2009-01-15 @ 03:30:32
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Ingrid (Kims sväris)

Jag önskar dig och Robban lycka till, håller och har hållit tummarna för er och du man vet vad man har men inte vad man får.

Jag följer din blogg, det är kul att läsa om vad ni har för er därnere i södern.

På lördag kommer vi till Österby och tittar på tokerierna, det ska bli kul.

Ses på lördag

Kramis från mig

2009-01-15 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!