Så vidrigt!!

I tidigare inlägg skrev jag om min son som drog på sig maginfluensan..... Igår var han som vanligt igen! Han har inte riktigt kommit igång med maten, men det förstår jag! Det var i alla fall i måndagsnatt han började med det här som jag har snudd på fobi för, kräkningar!
Det konstiga är att min kära sambo började igår kväll!! Hur många dagar efter som helst! Märkligt! Men nu är han på benen igen och undrar om kaffe är bra för magen :)

Idag blir det till att stryka gardiner för fulla muggar! Nu ska det bytas i varje fönster!
Ikväll är vi bortbjudna på smörgåstårta hon "svär-mormor" som fyller år imorgon. Mumsigt!!

Ha en bra lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!