Segis :)

Idag har jag varit allt annat än pigg! Mesta delen av dagen har jag tillbringat på soffan.... det kan man väl få göra ibland!
Imorgon blir det andra bullar! Tänkte ta mig ett "hårt" pass pilates för att kompensera. Få se hur det går då det är ganska mycket knä-stående :) Tror inte det kommer att funka så bra.... jag får väl knyta på mig ett par kuddar :)
Imorgon kväll blir det knutbyggande för fulla muggar! Det är ju inte så långt kvar nu så det är bara att jobba hårt!

Nu ska jag tillbaka till min plats i soffan o kolla på Zorro!

Höres imorgon igen



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Åh,när är det knut?

2009-01-07 @ 13:28:11
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!