Separationsångest!

Jag måste säga att det är en aning tufft när barnen och deras föräldrar blir utskrivna från sjukhuset! Speciellt när dem varit där ett tag och man har börjat lära känna dem lite. Men det här är ju en sak som jag måste jobba på! Man kan ju inte gå o "kära" ner sig i alla gulliga barn :) Hur skulle det se ut!
Det är till och med så att när man ser dem allra minsta, kan man känna lite sug efter ännu en knodd här i huset! Fast det försvinner ganska snabbt när jag kommer hem och inser att min 4-åring är inne i en trots-period!! Eller kanske man ska säga "UTBROTTS-period". Han kan ju bli helt galen!! Det är nästan så man måste gå ut, för man vet aldrig vad han kan hitta på!
Hans mormor har kört med att han ska vara rädd om hjärtat, för det är inte nyttigt att bli så arg som han blir! Sist hon sa det åt honom så sa han: "Jag har ett stort hjärta!!!" :) Han menade nog att det inte gör så mycket att han blir arg, för det finns så mycket att ta av!
Det kan jag i och för sig hålla med om! Dem stunder han är min lilla Hampus så är han hur go som helst!!
Men just nu vill jag bara att utbrotten ska försvinna och att han lyssnar på vad mamma o pappa säger!

Nu ska jag göra sonen klar för sängen.....imorgon är det "upp-med-tuppen" igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!