Tack alla....

......för gratulationerna! Det värmer och era komentarer peppar för att medverka nästa år igen!
Jag har varit med 4 gånger och är hur glad som helst att jag hamnat med det gäng jag har! Dem är hur duktiga som helst och är ALLTID med på pallen! Så dem här släpper jag inte i första taget! :)
Sen är det en speciell stämning veckorna innan knut.... Vi träffas och bygger, syr, pratar, skojar, ibland slinker det ner en öl eller två..... Förväntansfulla, kanske lite nervösa..... Ja, en härlig stämning helt enkelt!!
Nåt år så var vi hemma hos svärföräldrarna och byggde. Hampus var kanske 2 år, så det var full fart! Han såg ju hur vi sydde, klippte och limmade, så inte ville han vara utanför!! Han smög in på farmor och farfars sovrum med en sax och stilade om gardinerna och lakanen i sängen :) Det lilla busfröet!!
Minnen får man också med sig !!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ha ha,vilket busfrö :D

2009-01-20 @ 12:21:27
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!