Tror det är lugnt nu.....

Hoppas hoppas hoppas!! För nu vill jag sova! Sonen sover som en stock o har nog tömt hela kroppen!
Det tar på krafterna, både för mig o sonen!
Han var lite rolig nu i natt, för jag sa att jag skulle åka ner o handla dricka till honom sen. Då sa han att det skulle pappa göra för han var inte så duktig! Haha! Det lönar sig att springa med hinken framför ansiktet på honom :) Gokillen!!

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan o vila en stund, kanske hålla en tumme för att det är över nu!!

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Oj,ja hoppas verkligen han lagt sista spyan på länge nu,hoppas ni båda fått god sömn!!

2009-01-20 @ 12:22:50
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!