Utnyttjat mina kunskaper

Vi kom precis hem från R:s föräldrar som bjöd på födelsedagsfika. Dem väntade gäster så det var full fart med förberedelser inför kvällens middag. Innan vi kom hade R:s pappa haft sönder ett glas och detta var kastat inlindat i papper. Men på någotvis lyckades han skära sig på det ändå, i handleden. Nu är det så att han har väldigt svårt för blod o tyckte att han behövde sy :)
Men då kommer jag o konstaterar att det inte alls behövs, utan lägger ett tryckförband o talar om att han ska sätta på suturtejp :) Det känndes väldigt bra!!

Snart vankas det mat, sen drar jag nog in till stora staden en sväng o umgås. R jobbar imorgon så jag åker hem senare igen så inte sonen blir alldeles ensam.....

Ha en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Vad duktig du va!

2009-01-03 @ 18:27:23
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!