Vara glad åt det man har!!

Jag kan ju säga att man tänker efter både en och två gånger när man ser det man gör på ett barnsjukhus!
Alla hans utbrott är nog en "fis i rymden" i jämförelse med vad föräldrar till sjuka barn går igenom!! Man får se ganska mycket!
Gissa om jag är glad åt att jag har en frisk och kry son!?!?!

Imorgon blir det galej!!! Fröken som ska gifta sig kommer få kul!! Jag tänker inte tala om vad som kommer att hända, det gör jag på söndag, men jag vet att det kommer bli hur bra som helst!!! :)

Ha det bra så länge så hörs vi på söndag!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Jag blir så glad att du insett att du ska vara glad

att ha en frisk liten son och en fin familj.

Var riktigt rädd om dom!!!

2009-01-30 @ 21:31:28
Postat av: Jenny J

Ha en suveränt rolig möhippa idag :)

2009-01-31 @ 08:19:00
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!