Vill bara hem!!

Sitter just nu hos syrran i stan.... Knäna fick sig en omgång inatt... Drog på en kronvurpa (ska aldrig mer gå ut med höga klackar på vintern) så byxorna är det bara att kasta när jag kommer hem! Inte snyggt med hål ju!!
Jag o syrrans kompis slog på stort o shoppade en flaska skumpa på krogen.....händer ju inte varje dag man dricker sånt gott! Träffade R:s föräldrar så dem fick också njuta av det rinnande guldet! Bättre människor får man leta efter! Hur goa som helst!!

Nu ska jag ta o packa mina grejer o försöka röra mig hemåt! Jag längtar hem!!!



Kommentarer
Postat av: Kim

Så kul var det att få ut! Du skulle ha vart hemma med oss o spelat spel o kort! :)

2009-01-06 @ 13:16:32
URL: http://mama2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!