Dresscode!

Jag älskar när det regnar! Jag som tänkte klippa gräs, rensa ogräs, klippa häck, gräva land........men det ville inte vädergudarna! Å tur var väl det, för vem som helst förstår väl att man inte kan göra allt det på en gång!
Så nu blir det jag och soffpotatisarna som tular med varandra!

Idag har jag också börjat leta klädsel till ett bröllop i sommar! En av mina vänner ska slå på stort!! Otroligt spännande och kul, förutom det där vad man ska ha på sig!
Jag har kikat runt på diverse siter och blir alldeles snurrig av alla klänningar som finns! Klänning är ett självklart val, men man ska ju inte ha vitt på ett bröllop och det är just den färgen klänningarna jag fastnat för haft! Så det är bara att leta vidare!
Fast jag tror jag ska åka till Uppsala och hitta den, för jag ska nog prova om den passar så jag slipper krångla med returer och sånt om jag beställer på internet. Så får det bli!

Nej, soffan var det!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får bli den som står brud! ;) Då får du ha vitt!

2009-05-20 @ 18:35:30
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är oxå i samma sits att leta klänning till en kompis brölopp, och hittar bara i vitt som jag gillar. Det är lite surt. Kram Lina

2009-05-21 @ 19:36:43
URL: http://linisen84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!