Första nappet för i år

Nu är vi hemma igen! I fredags åkte vi till stugan, för det var en viss dam som skulle till att fylla 50 år och drog upp dit i stället för att vara hemma! Min mamma med andra ord! Så vi åkte efter!
Å vad är en visit i stugan utan fiske? Styvpappa hade provat lyckan med utan resultat..... Men så kommer jag!!! Vad är det för nåt som fastnar på min krok då? Jo, en gädda så klart!! Inte stor, men dock en gädda! Det är inte så vanligt att man får det i den här sjön. Man ska vara glad om man får en mört som mäter mer än 10 cm :)
Jag kunde ana missnöjet från min styvpappa :) "Livet är orättvist" fick man höra ett par gånger!

Nu ska jag lägga mig på soffan o kolla på film. Jag uppdaterar om min helg mer imorgon....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!