Inte ett dugg avundsjuk!

Just nu befinner sig min bror och hans familj i varma Egypten! Jag är inte ens lite avundsjuk på den stekande solen, den fuktiga luften som gör att man inte kan andas, det blåa vattnet, solbränna..... Ok, kanske lite avis! Men jag har ju nyss varit i den varmare breddgraden så "TYST" på mig!

Förlåt för den kassa uppdateringen..... Jag måste erkänna att jag inte riktigt varit mig själv dem sista dagarna. Det har varit ganska dåligt med yrsel, huvudvärk och allmänt trött! Kan tänkas att det varit lite mer brister än vanligt i min kropp! Men nu så kanske det är på väg åt rätt håll igen!

Så har ännu ett faktum gått upp i mitt huvud! Jag kan inte äta godis :) Det är väl kanske det som är meningen med det jag har gått igenom, men jag måste ju testa!! Synd bara att jag inte insåg det första gången, för jag blir jätte-dålig!! Jag får en sån kramp i magen att jag inte kan röra mig..... Det är bara att lägga sig ner och vänta ut det, men inte är det roligt! Efteråt är jag helt slut!!! Så nu vet jag det.... till nästa gång!

Nä, nu är det dags att gå och titta vad som döljer sig under ögonlocken.....något intressant kanske?
Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Kimsan

Duktig flicka som uppdaterade!

2009-05-20 @ 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!