Min son är så rolig!

Han var på toaletten och gjorde nr 2 då han ropade att han var klar. När jag kommer dit så har han kastat ut mina kläder utanför toaletten (dem som jag använt men som inte behöver tvättas än). Dem ligger på en hylla en bit från toaletten. Jag frågade varför han kastat ut dem och han svarar: "Jo, för att jag inte skulle bajsa på dem".
Han är en liten kille som klär av sig naken när han ska bajsa för han säger att stänker! Man kan ju undra vad han har för bomber som kommer ut?!?! :)

                



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vad gullig han är! :)

2009-05-05 @ 19:47:24
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!