Möhippa igen!

Igår hade vi möhippa för en rar vän som ska gifta sig snart! Det blev en väldigt lyckad dag med kidnappning, kalsong-lapp-klippning, strump-tiggning som sedan såldes till valfritt belopp, jätte-sumobrottning, rodeo.....ja o massa annat kul!
Jag är lite mör idag.....det kan ju bero lite på all dricka som flödade men också tjurridningen och sumobrottningen! Det var så himla kul!! Det ska jag göra igen!
Fast det roligaste var att få träffa mina tjejer! Jag har inte träffat dem ordentligt på flera år, men ändå så kändes det som vi träffades igår! Dem är så himla goa! Jag längtar till bröllopet då jag träffar dem igen!

Nä, nu ska jag fira mors dag med att lägga mig i solen igen! Vilket underbart väder!!!

Ha det gott (speciellt alla goa mammor)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!