Myspojken!

Min son är så söt! Jag satt på altanen och bläddrade genom posten (i svinkalla vindar)
Då kommer sonen fullt påpälsad med vinterjacka och sätter sig på trappan med en tallrik flingor. Han ville äta frukost ute :) Men han erkände sen att det var nog lite kallt!

Jag då? Jo jag njuter av ledigheten ända till på måndag! Så idag ska jag tona håret, rensa ogräs i grusgången (om jag inte blåser bort), kanske fortsätta i min "nya" rabatt där kirskålen är hopplös! Ikväll ska jag nog titta eurovision o se vilka konkurrenter vi och Island får!
Så ser min dag ut!
Vad ska du göra?



Kommentarer
Postat av: Monica

Ogräs som gäller här också.Ta bort dom där förfärliga gula "solarna"som snart tar över i gräsmattan.

2009-05-14 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!