Sparzanza

Jag har hittat på ännu ett par älsklingar som kan det där med att beröra med sången :) Den här låten får det att pirra lite i kroppen! Härligt!

Annars är det ganska lugnt! Helgen FLÖT på :) Igår var jag sliten efter årets första cruising som var i Gävle..... Jag säger bara en sak: Ta aldrig med er rödvin på en sån tillställning!!!! Speciellt inte om du har en vit tröja eller en kamrat som sitter bredvid! Inte heller om du bestämt ska morsa på varenda kotte man passerar, med ett glas vin i handen!!
Nu var det en "ok-jag-följer-väl-med-då", så man fick ta det som fanns hemma och det var bara vin!
Jag tänkte jag skulle försöka rädda min kavaj, men det var lite dåligt med salt i huset..... Så den beiga kanske blir den svarta istället! Vilken dåre!! (jag syftar enbart på mig själv)

Nu ska jag fixa ordning mat till mig o sonen som är alldeles ensamma hemma. Pappan i huset har åkt på en långkörning så han tillbringar natten i lastbilen, medan jag o H kan vara hemma o mysa :)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ha ha,se så mycket enklare det hade varit om du inte druckit rödvin,bättre med vitt ;)

2009-05-12 @ 07:42:22
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!