Just another day....

5:e dan med huvudvärk!!!! Känns ju bra :( Men jag misstänker att det är dom där förbannade bihålorna igen! En av gångerna jag fick inflammation i dom så fick jag äta 3 eller 4 kurer penicillin och det slutade med att jag var tvungen att skaffa läsglasögon för mina ögon blev påverkade. Dom "skakade" liksom..... Men vad är väl en jul utan sjukdom??

Sen har jag gått o blivit utan hår! Min älskade vän Nova är såååå himla duktig!! Jag har längden kvar, men det är riktigt urklippt. Så nu är det slitna borta! Å jag trivs superbra i det! Det ska bli spännande och tvätta det idag o se hur det blir då! Det har förmågan att krulla till sig när det är "lätt".....
Bjuder på en bild!


(Å nej, jag har inte munherpes! Det är en ungdomsfinne som jag inte kunde låta bli :D)

Nu ska jag göra mig redo för den näst sista arbetsdagen innan jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!