No name

Morronmyyyys var det här!!! Gröt och andra ljuset brinner.... Å snart är det jul :)
Jag orkar inte ens stressa i år! Förra året var en riktig pest och pina! Jag var redan deprimerad före jul och minns att jag gjorde MASSA julgodis och satt på golvet i köket o grät...... Det var den sista julen vi firade som en familj, jag o R. I år ser familjen lite annorlunda ut, lite bättre! Eller MYCKET bättre!!! Hampus ska fira den med mig :)
Vi ska spendera hela julafton hos min kära bror och hans familj, värsta mysigt!!! Det ser jag fram mot väldigt mycket.

Igår var jag och Hampus på fest!! En barndomskamrat fyllde 30 år och festen hölls på Motorgården i Uppsala. Jag och Jill, som hade Liam med sig, bestämde att vi skulle åka hem efter kaffet så ungarna slapp vara kvar så länge. Eller hur!!! Vilka var det som inte ville åka hem??
Så nu törs man väl inte tala om att man ska på fest nåt mer, för då ska Hampus med :D Men rackarns va skoj det var!! Man kan va nykter OCH ha roligt!

Nu blir det lite pyssel, sen iväg till mammsen! Tänkte hämta hem bob:en så vi kan ut i snön o röja!!

Ha en riktigt mysig 2:a advent <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!