Signs!

Min kropp är som en klocka!!! Jag tar en b12-spruta varannan månad eftersom jag har brist på det efter operationen, nu är det dags igen!
Hur vet jag det då?? Jo, jag är trött, väldigt känslig, kan börja gråta hur som helst, när som helst (så det är inte bara hjärtat som gråter)! Jag domnar bort i fingrarna i tid och otid! Jag vaknade inatt av att jag domnat :D Att försöka stänga av väckarklockan med bortdomnade fingrar är inte det lättaste!!! Nästan så jag skulle vilja filma mig själv när jag gör det :D

Annars har jag tagit helg nu!!! Riktigt skönt med 3 dagars ledigt. Jag har ju faktiskt jobbat 10 av 11 dagar nu, så nog är jag värd en 3-dagars! Å det bästa av allt är att jag får hem Hampus imorrn, tyvärr är han sjuk! Men det ska vi nog bota.... Med godisbak, ev. bad och bara mysa! Sen får han ju vara hos mig ända till juldagen!!! Jisses vad fort det går.....

Lite panik för planerna inför juldagen och nyår! Eller planer?? Finns det några sånna? Får nog ta det som det kommer helt enkelt!
Det är ju då det kan bli som roligast ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!