Skyddsängel

Ja, nu är jag lugn :)
Det gick inte alls som förväntat igår..... Vi bestämde att "lägga våra möten på is" med familjerätten. Visst, vi kanske inte kommer så mycket längre just nu, eftersom R inte har flyttat än men däremot så kommer han göra det. Så allt det här kommer tas upp igen! Så jag kommer få gå på nålar i ½ år, kanske 1 år.....Vem vet? Inte ens R gör det!
Jag gick därifrån i smått panik igår.... Men självklart är det inget jag visar för min fiende, lite smart är jag!
Frågan är bara HUR ska jag orka????
Då tänkte jag på din kommentar syster, om att jag var gladare i sommras! Det stämmer, för då fanns inte det här på tal, jag var inte kär.... Jag levde livet!! Det gör jag nu också, men med vissa saker i bagaget som tynger ner mig en aning!
Jag ska KÄMPA!!!!!! Men det borde liksom få ett slut nån gång....jag har ju inte gjort annat det senaste året!

Nog om det!!
Det där med skyddsängel då..... Jo, idag hade jag en med mig!!!
Jag var på väg hem från jobbet och låg bakom en lastbil med rockwool-balar på då det helt plötsligt kommer 2 balar flygande mot mig!!! Jag hann precis stanna innan den slog mot bilen.... Strax efter skulle jag in i en rondell innan E4:an då jag får sladd på bilen! Jag lyckades parera o missar räcket med en centimeter.... Så nu sitter jag hemma i soffan eller vid köksbordet o målar! Lika bra, så det inte händer fler olyckor!!! Ellar ja, kanske spiller ut hela burken med färg på mitt projekt som ska vara klar till på lördag!!!

Bäst jag sätter fart!!! Kram på ER <3



Kommentarer
Postat av: Syster

Sant det att du inte hade en massa annat! Men nu är det så att släpp detta tills det kommer på tal! Han kanske vill avsluta mötena för att han heller inte orkar just nu så han skiter i det, har du tänkt på det?

2010-12-02 @ 18:22:45
URL: http://liteavmittliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!