Virrpanna!!

Heeej allihop!!!
Jag lever :) Inte mycket till bloggande, men jag skyller på jobb! Det är många som är sjuka på jobbet..... Jag brukar oftast ha 5-6 kunder per vecka, men förra veckan hade jag 9!!! Plus att jag jobbade extra på gamla jobbet i lördags, så jag fick iaf 1 dag ledig förra veckan! Men jag ska inte klaga :) Huvudet hänger inte me bara! Trött som attan o glömmer saker, mer än vanligt :p

Helgen har varit grymt mysig o kul!!
I fredags spenderade jag kvällen hemma hos mamma med Idol o glögg, mysigt värre! Lördagen började med jobb o på kvällen blev det fest med mysigt folk! Spårade ur en aning på natten.....bob-åkning kan jag säga :D Men rackarns kul!!!
Igår var jag o grattade storebror som fyllt år! En aning sliten, men helt klart värt det!!

Strax ska jag åka o titta på världens gulligaste pepparkaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!