Get a life!

Jag gjorde det!! Jag har spått mig! Jag tänker hålla resultatet för mig själv, om det stämmer kan jag offentliggöra det.... Kan säga att jag är nöjd om det stämmer!
Inget bloggande igår! Jag hade viktigare saker för mig.... Kollade på film, umgicks med viktiga personer i mitt liv, pulsade i snön i varselkeps med lampor på, gjorde en dörrkrans, påbörjade en till dörrdekoration. Ja, jag gjorde saker som får mig alldeles underbart tillfreds med mitt liv!
 
Den här julen har jag bestämt kommer bli den bästa någonsin! Vissa saknas, men det kan jag inte göra nåt åt!
Jag kan inte riktigt sätta ord på mina känslor, det känns bara så skönt att inte vara ledsen!!! Jag är GLAD!
 
Idag ska jag på mitt första besök på närpsykiatrin. Det ska bli spännande och jag hoppas på en behandling med KBT. Bara medicinering räcker inte, jag måste jobba med mig själv och min självkänsla. Så KBT är nog rätt för mig!
Jag ska försöka uppdatera er senare, det inlägget lär ju avslöpja hur det har gått!
 
Hoppas ni har en underbart fin vinterdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!