Mysdag!

Uppe med tuppen idag! Jag ska följa med min gullunge till skolan på hans avslutning. Tro det eller ej, men avslutningen hålls i kyrkan, mysfaktor massor!
 
Gårdagen gick över förväntan! Överläkaren jag träffade var på sitt speciella sätt! Han skämtade om allt, kunde tala om hur jag hade varit som tonåring, även hur jag kände just nu! Lite läskig, men kändes tryggt ändå!
Vi pratade om mina relationer och han sa att jag absolut inte skulle lyssna på en person som försöker sinka mig! Jag skulle dejta en glasögonorm, men han gissade att jag drogs till mer spännande killar! Kan man ju säga!
Jag ska bara tänka på mig och Hampus! Det är precis det jag gör!! Den som säger nåt annat har inte en aning om vad den ger sig in i!
Jag fick ingen konstig diagnos, utan hålls vid depression, så det blev bara mer antidepp och insomning.
Så jag är på väg upp! Big time!!! Nu tänker jag bara se framåt! Njuta av den här julen med nära o kära..... Bara massa kärlek <3
 



Kommentarer
Postat av: Monica Owredsson

En glasögonorm kanske är bättre än dom där spännande killarna du trillar dit på! Men se upp!
Det kan vara intellektuella killar så då gäller det att vårda sitt språk,annars blir man raderad!

2012-12-22 @ 00:10:02
Postat av: Cassi

God Jul Lee! Starkt av dig att vara så öppen och ärlig. Fler skulle behöva vara de. Cred till dig som delar med dig. Ta hand om dig och dina när & kära! Kram

2012-12-24 @ 09:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!