Oaktiv igen....

Nu var jag tvungen att veva igång datorn o ge ett livstecken! Appen på telefon strular igen.......den jag oftast använder.
Hur mår jag då? Jo, det var längesen jag kände mig så tillfreds. Det känns inte jobbigt att gå ut bland folk (just nu). Min svåger reagerade på att jag sminkade mig för att åka till Österby o hämta bilen.....syrran kontrade med att det nog var som lite terapi för mig! Utan smink tycker jag själv att jag ser ut som ett lik..... Sminket får mig faktiskt att få bättre självförtroende! "Vacker utan spackel" finns inte i mitt ordförråd just nu.
 
Idag har jag dämpat samvetet med att åka till familjegraven och sätta dit en ny lykta. Ljuset brinner i 5 dygn, så det blir nog en sväng till innan jul!
Det är just den här tiden man saknar de som mest! Saknar gör man ju hela tiden, men nu blir man påmind. Alla jular tillsammans med pappa, farmor o farfar....barndomen!
Nu är det min tur att skapa minnen för min son, fina minnen, som han minns när inte jag finns längre!
Fokus på framtiden från och med nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!