Panik

Idag är ingen bra dag!
Jag har gråten i halsen hela tiden, oro i kroppen, känslan av att bara vilja försvinna och återkomma när jag mår bra! Jag har fått en tid för att få hjälp, men det är långt till den 20:e när man inte orkar med sig själv! Jag har undvikit mina ångestdämpande idag för jag blir så trött av de....men nu fick jag ge med mig!
Hampus är hemma och jag vill verkligen vara stark för hans skull! Jag vill att han ska ha en glad mamma, som mår bra, som han slipper vara orolig för! För det är han! Jag har försökt dölja att jag mår dåligt, men han är inte dum mitt lilla hjärta! För hans skull tänker jag kämpa!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!