Terapi

Nu känns det lite bättre! Ni skulle bara veta vad jobbigt det är......att inte veta! Inställningen om att allt blir bra tänker jag inte släppa, men att inte veta hur man ska må när man slår upp ögonen!
Något jag gör när jag känner så här, är att lyssna på musik! Inget sliskigt "tycka-synd", utan musik där jag kan släppa ut mina agg! Det hjälper!
 
Jag har länge funderat på att spå mig! Det kan ju knappast bli värre än vad det redan är, så jag vill veta hur min framtid ser ut.....på både gott och ont. Kalla det vägledning!
Någon som vet en pålitlig spådam?
 



Kommentarer
Postat av: Monica Owredsson

Snälla du, gå inte på sånt humbug!!Bara du själv kan bestämma din framtid.Det finns ett ordspråk som säger"Som man bäddar får man ligga! Det stämmer bra.

2012-12-05 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!