Änglar finns.....

Vilken dag! Anledningen till min tysta dag är för att jag körde i diket..... Ett dike som var ganska djupt o med vatten i! Jag är ok, även om jag kommer tillhöra den där gruppen alla retar sig på.....de som kör sakta!
Jag är så otroligt tacksam för de människor som hjälpte mig idag! Jag hann inte ens kliva ur bilen innan en man stannade! Bilen stod så tokigt så han visste att det behövdes mer hästar för att få upp den. Så han erbjöd sig att köra mig dit jag skulle! Som tur var fanns det en man en bit bort med grejer! Han drog upp bilen, bytte mitt däck eftersom jag fick punka! Sen KRÖP jag vidare till min speciella vän varpå han hjälper mig att få vinterdäcket fixat o även sätter tillbaka det!
Så.....änglar finns!!!!
 
                            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!