Jag älskar.....

....när jag säger "nån dag när vi mår bra.......så kanske".......o han frågar var dammsugarpåsarna finns!
Jag har ofta hört att jag dras till människor som BEHÖVER mig! Jag VILL höra att jag dras till människor som vill  HA mig...... Jag kan inte rå för att jag bryr mig mer om andra än om mig själv! Vet inte varför!
Det som gör ont är att jag den senaste tiden hört att jag är egoistisk..... Har man tappat sig själv? Hur kan man vara det? Jag vill bara hitta mig själv o hur gör jag man det om man inte tänker på sig själv?
Snart stänger jag alla de som tycker att jag är egoistisk, ute! För jag tror att ni inte fattar eller så har ni problem själva! Jag vet vilka som finns hos mig för att hjälpa.....o det handlar inte om ett krossat hjärta, det är då allt kommer! Det är då jag spårar ur! Allt finns längre bak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!