Jag drömde inatt.....

..........just nu är det inget ovanligt att jag minns, det gör jag när jag mår dåligt!
Det fina med den här drömmen var att jag fick ett barn! Kön vet jag inte, men kollade upp vad det kunde betyda....
"Föda barn
Pånyttfödelse. Något har varit under tillväxt och är nu färdigt. Något nytt har fötts (en bok, ett musikstycke, ett nytt förhållningssätt, en ny medvetenhet…)"
Detta fick mina tankar att börja snurra! Medveten är jag.....medveten om att mitt liv inte alls ser ut som jag hade hoppats på! 31 år med för höga förväntningar på livet. Men jag vet det! Det är ju något som bara jag kan jobba på! Men jag tappar fotfästet..... För en tid sedan så illa att jag inte orkade! Utan en tanke på alla nära runt omkring mig, stoppade jag i mig massa tabletter och hamnade på intensivvårdsavdelningen. Jag vet att det  var en otroligt egoistisk handling, men jag vill inte bli dömd av någon som inte har haft den fruktansvärt jobbiga känslan av hopplöshet, värdelös.... Det är svårt att förklara, men jag har svurit att jag aldrig tänker göra om det! Jag tänker inte utsätta mig själv, mina nära och kära för det igen! Jag har förlorat alldeles för mycket pga mitt mående! Jag har förlorat en människa jag älskar! Vem kan lita på mig?
Jag är medveten!
 
 
                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!