Rädd att förlora....

När man älskar en människa så kan man ju tycka att det bara tuffar på......så enkelt är det inte!
Jag älskar.....men vågar inte säga vad jag tycker för jag vill inte förlora honom! Å jag vet att han inte säger allt till mig. Jag vet att han inte vågar SÄGA allt till mig! Hur gör man? 2 personer som älskar varandra, allt blir bara fel för vi har olika synsätt, olika värderingar på livet! Barnen är inblandade, för länge sen! Hampus ÄLSKAR den här mannen o för att inte tala om sonen. Kunde inte önskat en bättre förutsättning!
Varför blir det så här?  Han är en helt underbar människa, underbar pappa, underbar älskare..... Varför?
Jag ger inte upp!!!!!     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!