Tidsinställt

Gomorron! Antagligen ligger jag o sover just nu! Eller så är jag ute o städar bilen..... Jag vet aldrig om jag kan sova, vet aldrig vilken sinnesstämning jag vaknar med! Jag kanske ligger i sängen o gråter eller så dricker jag kaffe o tittar på nyhetsmorgon. Jag kanske sitter som en zombie framför tv:n o tittar på barnprogram o kommer på mig själv efter några timmar att det är just det på tv:n. Saker är inte som det ska helt enkelt!
Jag har i alla fall en del praktiska saker att ta itu med, så därför det tidsinställda inlägget och ni vet vad jag pysslar med, ev kanske möjligen något av alternativen ovanför.....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!