Up's and down's

Vet inte riktigt vad jag ska säga! Mer än att jag blir inte klok på mig, inte klok på dig, inte klok på någon!
Dagen har bestått av tårar, tårar av sorg men också av glädje...... Jag har skrattat så jag har ont i magen! Jag vill bara vara glad, jag vill inte vakna och inte veta vilket humör jag är på!
Varför kan jag inte bara få lugn och ro i min tillvaro! Hade jag inte haft så mycket tankar i huvudet så kanske jag hade kunnat fokusera på det som behövs!
Blomman är inte död......bara lite vissen!
 
                                                 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur du har oss så du får skratt. ♥

2012-11-27 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!