Ångest!!

Inatt drar de......till värmen......en hel vecka......utan mig!
Jag får hela huset för mig själv o har inte en aning hur jag ska få tiden att gå!
Inte nog med det så lever jag som i en dimma! Jag vet knappt vilken dag det är, jag drömmer väldigt mycket nu och de är så tydliga att jag inte vet om det är på riktigt eller bara en dröm!
Jag glömmer om jag tagit mina mediciner eller inte, så nu har jag fått en dosett av mamma så jag vet att jag tagit dem.
Jag har även fått en akuttid på öppenpsyk igen. Nåt måste hända annars knäcker jag inte bara mig själv utan också min omgivning.
Jag vill lösa saker och ting.....plocka ur saker ur den tunga ryggsäcken jag bär på! Allt går säkert inte att lösa, men vissa "saker" stannar nog där för alltid skulle jag tro!
En vit flagga har jag hissat iaf, får se om det funkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!