Flytta....

Jag har funderat på en sak! Jag har fått väldigt mycket komplimanger för att jag ser bra ut! Jag vet att jag innerst inne är en omtänksam och glad tjej.
Vad hände? Vi gick in i det här från början med massa saker i ryggsäcken båda 2.... Så jag tror vi agerat oavsiktligt och vissa saker säger man säger menar man inte!
En varningssignal var att han jämförde mig med sitt ex "plastik-fantastisc"
Dumhuve!!
Fast det som var roligast var ett den där tjejen inte har det finaste ryktet! Inte ens T gillar henne! Just därför jag känner totalt vidrig!!!

Idag ska jag kolla jobb o boende norr ut! På nåt vis känns det som om det är det enda rätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!