Förtroende

En sak har jag lärt mig! Lita inte på någon förrän motsatsen är bevisad!
Jag är så trött på tomma ord, jag är så trött på att jag litar på dem..... Samma visa varje gång!
Den enda skillnaden är att jag blir mindre och mindre förvånad efter varje gång! Vissa har bränt broarna, vissa får jobba på att bygga upp dem igen.....fast de inte har med saken att göra!
När ska jag lära mig?
 
På måndag är det dags för gruppmöte på kvinnofridsmottagningen igen. Där kommer jag få "lära" mig varningssignalerna.......de som jag egentligen kan, men inte ser! Alla andra ser, men inte jag! Kan väl bero på att jag tror mig kunna ändra på det. Men det kan jag inte! Det är ju bara en själv som kan det! Vill man inte så är det ju kört! Då lär den människan hitta sig en vek människa som tolererar ett beteende som inte jag kan med! Ett beteende som får mig att må dåligt!
 
Lite djupa tankar så här på lördagsmorgon! Jag har insett......men jag har lite svårt att släppa det!
Nu ska jag umgås med den underbaraste varelsen på jorden.......min son <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!