Back to basic

Nu är jag där igen!
Vaknar med ångest..... Jag längtar till den 21:a då jag ska träffa min läkare igen, för jag behöver en annan medicin! Den jag fick för min cyklotymi blev jag ju konstig av, men jag hade ingen ångest o jag mådde egentligen inte dåligt. Jag var i alla fall inte ledsen! Sen eldar jag upp mig själv när jag känner att det går neråt, så det blir bara värre!
Så det gäller att försöka tänka på annat o sysselsätta sig själv! Tacka fan för filmer säger jag bara! Jag tänkte bräda Hans Viklund, vilket jag säkert redan gjort med tanke på hur många filmer jag sett den senaste tiden!
Sen har jag ett event att se fram mot nästa helg! Jag o min finaste, närmaste vän ska åka till Örebro o Metallsvenskan! Hon o jag är oslagbara tillsammans! Vi har fantastiskt kul o vi behöver inte ord, vi förstår varandra ändå!
Märkligt det där! Vi gick i samma klass från 4:an till 9:an o vi umgicks aldrig i skolan! Det är ganska exakt 3 år sedan vi började umgås o vi fann varandra så det heter duga! En vänskap som kommer hålla livet ut!
Jag har såklart fler vänner, de från skoltiden! Vi träffas inte så ofta o när vi gör det har vi helt underbart kul tillsammans. Vi vet var vi har varandra o är det något så finns vi till för varandra!
Utan mina vänner vore jag, inte jag! Kärlek till dem <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!