Mycket nu!

Ursäkta min frånvaro!
Det känns som att jag knappt har tid för mig själv! Fast nu har jag faktiskt tvingat mig själv till det! 
Jag börjar så här! Jag o Chrille har varit på rättegång, då han blev misshandlad av en kille som jag pratade med på krogen. Jag vill inte gå in på detaljer, men jag känner mig skyldig då det var jag som pratade med honom från början! Det hade inte hänt om inte jag vore så jävla social o söker kontakter på en ort jag just flyttat till!
Skit samma! Det har hänt o jag vittnade för första gången i mitt liv!
Sen är det MASSOR att göra här hemma! Vi har gjort om vår "garderob" till Hampus sovrum, garderoben hamnade i förrådet som också gjordes om! Våra kläder har under tiden bott i hallen..... Allt har varit kaos! Slipdamm överallt etc... Mitt i allt ska ju gården krattas, altanen städas, möbler målas.... Ja, ni förstår! Jag vet att det är jag som tagit på mig detta, men jag vill få allt bra någon gång så man får njuta ett tag!
Så, jag ville bort ett tag! Drog till stugan i Hudik.....bara va.....o städade! Nu är det klart för påsken där! Nu kan vi njuta av den!
Som en bonus var jag tvungen att kolla blodet (lever, njurar, socker, litium, mm, som såg utmärkt ut) så jag åkte "hem" till byn o stannade några dagar! Otroligt skönt! Nu har jag ny energi!!!
Hoppas bara den räcker tills allt är klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!