Rebound

Jag är lite osäker på om jag ska blogga igen! Men det har blivit min "dumpa-saker-som-jag-tycker-är-jobbigt-plats", eller så skriver jag när humöret är nere!
Så vi kör väl då! För huvudet sprängs!!!
 
Till att börja med så har jag flyttat till Färila! Jag fann kärleken o har knappt lämnat honom sen vi träffades! Det var i augusti förra året!
Jag har "bott" hos honom sedan dess, men inte ändrat adressen förrän nu.
Jag har väldigt svårt att prata om känslor, det vet han o ni som följt mig! 
Inom parantec, det här är en lång historia, så jag delar upp den!
Så, efter många om o men (i mitt huvud) så flyttade jag hit på riktigt! Jag har alltså släppt min trygghet (enligt mig) där hemma! Min familj, mina vänner, min psykiatriker (han som fick mig på fötterna med hjälp av mamma).
Nu känns det som att jag måste börja om! 
För ett tag sedan tyckte jag att jag mådde så bra, så jag slutade ta min medicin! Sen VILL jag inte ta medicin! Nu ångrar jag det beslutet! Jag ser mig fortfarande som en stark person, vilket jag vet fler som tror att jag är det! Men jag ÄR inte det!
Mitt i allt snurr i huvudet ska jag försöka få hemmet i ordning! Jag är inte någon super-kvinna, men jag vill ha ordning! Nu rustar jag Hampus rum! Helst vill jag ha det klart till fredag!
Men jag är ju en drömmare!



Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 !

2014-03-20 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!