Ännu ett under till världen!!

Måste ju bara säga grattis till A o P för den fiiina tjejen dem fick inatt! Jag antar att hon kommer ångra sig om 15-20 år att hon inte kunde stanna inne en dag till :) Det tror jag hennes föräldrar håller med om!

Idag tänker jag städa......suck......det har en förmåga att bli bombnedslag här hemma, kan tänkas bero på en liten kille som har en mamma som plockar undan åt honom så det är tydligen ok att lägga allt på golvet :) Skyll mig själv!!

Imorgon ska sonens pappa jobba.....ännu en suck.....så jag o H ska nog åka med brorsan o hans familj o leka bambi på hal is, grilla korv o bara ha det mysigt!
Tidigare år har vi varit ett stort gäng som samlats o grillat korv, ätit ärtsoppa o kanske något starkare :) Men iår har vi spridits med vinden.....

Just ja!! I lördags pratade jag med en person om att jag aldrig fått en bot i hela mitt liv! Jo, en gång på ackis, men den överklagade jag o fick rätt :) Men igår fick jag en i självaste Hudiksvall! Grr... Jaja! Bara att betala o se glad ut!

Nu blir det kaffe med mammsen!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh... en till rolig blogg att läsa! :)

Hoppas allt är bra! Kram Emelie

2008-12-30 @ 17:38:23
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Annah med finaste pärlan Chloé <3

Tackeli tackar från oss :)

Hon kommer garanterat att vara jättearg om några år och skälla på oss, men nu var det ju hon som ville ut haha :)

2008-12-31 @ 22:42:22
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!