Äntligen över :)

Nu kan jag lugna ner mig igen! Julen är nästan över!
Vilken jul sen då!! Kom inte isäng förrän vid 6 i morse......det blev skitsnack o kortspel hela natten! Härligt!
Allt flöt på, förutom när vi skulle äta då jag kom på att jag glömt koka potatis...hahaha!! Lissan i ett nötskal.
Gissa om jag har ett stort kök!?! 15 vuxna o en liten plutt fick plats. De större barnen (lillasyster inräknad) fick sitta vid ett eget litet bord i rummet bredvid. Mysigt värre!

Sen tyckte tomten att jag har varit snäll i år!! Jag fick en alldeles egen iPod nano :) Nu kan syrran få tillbaka sin!
Presentkort på H&M, Åhlens o Ikea blev det också! Det går ju åt lite pengar nu när jag måste köpa nya kläder, så det var uppskattat!

                     

Idag har jag inte en aning om vad som händer! Kanske hamnar man på soffan o tar igen min missade skönhetssömn :)

God fortsättning på er alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!