Bullbak o städhysteri

Idag kommer bullmamman i mig ut!! Just nu står dem på jäsning o väntar på att bli "äggade"....
Tänkte kanske fixa knäcken o kolan också medan jag ändå håller på, synd att det ska ta sån tid att göra bara! Sist fick jag ta stora kniven o skrapa loss det fastbrända i grytan! Det tog tid ska jag säga! Jag ska försöka sköta mig den här gången...

Tänk vad mycket lättare allt blir när man lyssnar på bra musik!! Just nu är jag helt såld till Volbeat.....härliga killar!!

Nej bullar var det :)

Höres



Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja Robban berättade det, fy det kan inte vart roligt alls :/. Jag hoppas jag kommer gå tiden ut iallafall, men som sagt så verkar det som att pärlan vill komma snart :).

God jul!

Kram

2008-12-22 @ 14:46:54
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!