Frys-skit!

Idag var vi iväg o åkte skridskor jag o sonen. Eller inte jag, hade fullt upp att hålla reda på sonens fötter :)
Det blev en helmysig dag med brorsan o hans familj och några vänner till dem. Korvgrillning o fyrhjulsåkande. Ungarna (min bror medräknad) åkte i en kärra efter fyrhjulningen till skridskobanan, medan jag o svägerskan tog bilen.
Men kallt som f*n!! Det var bara att hoppa in i duschen o värma sig när jag kom hem! Är fortfarande inte riktigt värmd!
Jag har blivit en riktig fryslort.....

Nu väntar jag på att R ska bli klar så vi kan åka till hans föräldrar o äta god mat, med trevligt sällskap naturligtvis!

Gott nytt år igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!