Gissa vad jag gör idag?

Hmm....vad tror ni?
STÄDAR så klart! Tänkte ta på mig latexhandskarna o skura toaletterna nu.....nån som känner sig manad att hjälpa till? :)
Nej, tänkte väl det!

Sen tänkte jag gå ut i skogen o palla granris som jag ska lägga vid trappen.
Jag tog mig en funderare idag och kom på att jag inte alls är lika kreativ som jag var förut. Då gjorde jag stora kransar med röda band runt o satte på balkongen, hur fint som helst! Jag pyntade inte bara insidan, utan utsidan fick sig en piffning den också. Sen har belysningen på utsidan minskat! Vi har inte ens en gran utanför!
Jag tror jag prioriterar lite andra saker i mitt liv just nu, som mig själv t.ex.

Nej, jag uppdaterar er hur det går med städningen senare! För det vill ni väl veta? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!