Gör jag rätt?

Jag blir inte klok på mig själv!!! Jag trodde jag var så säker på vad jag höll på med, men icke! Jag tror inte alls att det kommer sluta som jag har trott.....det kanske blir så som jag trodde det skulle bli för 2 år sen.....jag pratar om mitt komplicerade förhållande.....Jaja, nog om det!!

Imorgon är det sista dagen i skolan, med en lunch tillsammans med alla klasskamrater o lärare. Det känns lite vemodigt!! Nu är jag snart på ruta ett igen...vad ska Lissan hitta på resten av sitt patetiska liv?

Vad bitter jag låter!! Kan nog ha att göra med mina känslor som svajar värre än Pisatornet och om den där förbannade begravningen som blir av nästa måndag.....för min kära mormor somnade in förra veckan! Jag har inte ens gråtit ordentligt än.....jag har gråtit så mycket över andra saker den senaste tiden. Men jag tror att det kommer på begravningen....för jag behöver sörja henne!!

Jag kanske lägger in ett inlägg om mina kroppsförändringar sen...om jag orkar....kanske bjuder jag på en bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!