Gratis frisör.....

......det är jag!!! :)
Jag har precis klippt o donat min syster o hennes karl, för dem ska på julbord imorgon. Dem vill ju vara fina....
Fan vad jag är snäll!!!
Blev en aning chockad när svågern trampar in o frågar om jag är redo! Ööööh.....vad? Ja just fan.....det hade jag glömt!!
Undrar vad jag har min almanacka till? Den skulle jag behöva ha i bakfickan dygnet runt......för jag kommer inte ihåg mycket nu för tiden!!

Jaja!! Nu ska jag fundera om det är nåt mer som alzheimern glömt :)
Ha en fortsatt mysig fredag!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ta bra betalt för tusan,man ska inte låta sej

utnyttjas ens av släkten!!

2008-12-19 @ 21:45:32
Postat av: Jenny J

Du får hänga en liten almanacka i ett senilsnöre runt halsen,det borde ju funka ;)

2008-12-20 @ 12:50:12
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är snäll du som klipper oss! O jag vet att du tycker det är kul! :)

2008-12-21 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!