Julen är förstörd!!

Jag sörjer.....
....min kola!! Varför, varför?? Hela julen är förstörd!
Nej då! Skojar bara :) Men det hade ju varit kul att bjuda på hemgjord gammaldags kola....men nej!

Jag tappade inspirationen efter den incidenten, så knäcken får jag fixa imorgon. Har ingen lust att tillbringa mer tid i köket just nu, annat än att skura skåpluckor.
Annars tänkte jag städa tvättstugan, ett sånt ställe som man egentligen inte behöver vara så noga med. Men man måste gå genom den för att komma till toaletten, så det är ett måste. Vilka krav jag har!! Tokig jag :)

Sov gott alla vänliga själar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!