Julhandel

Japp! Idag var jag, sonen o Robban in till stan o handlade lite. R tyckte det behövdes en ny kamera eftersom den andra är spårlöst försvunnen. Så som vanligt kommer väl den fram vilken dag som helst!
Så nu ska det fotas lite bilder på mitt julfina hem som ni ska få se senare :)
Det blev en sväng till Chilli o där fanns det massor som jag gillade! Synd att man inte är miljonär säger jag! Jag var ute efter ett par ljusstakar som syrran fått därifrån, men jag hittade dem inte! Hur fina som helst!
Sen blev det IKEA och nya vinglas. Jag har ju gått o blivit en rödvins drickare, men inga rödvinsglas....det går ju inte!! Så dem fick följa med hem därifrån....

Annars har jag hunnit med att städa lite till. Jag skurade ur kylen som det iofs inte var så länge sen jag gjorde, men fy f*n vad äckligt det blir fort!! Hua!!

Imorgon ska jag förvandlas till "bullmormor".....tänkte jag ska baka bullar, göra knäck och kola....ja, en riktig husmor!!
Jag som knappt äter godis :) Men jag tänker på barnen!!

Nu ska jag slappa i soffan o ladda för ännu en dag full med stress!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!